De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 14
Tewaterlating
Het schip is op 1 juni 2013 opgeleverd en te water gelaten.Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 14
Terug naar overzicht
Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
Tewaterlating
Het schip is op 1 juni 2013 opgeleverd en te water gelaten.Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 13

Antislip
De dekken zijn voorzien van 2 lagen twee componenten polyurethaan lak met antislip poeder.
Het project is hiermee afgerond. Het schip zal 1 juni 2013 te water worden gelaten.
Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 13
Terug naar overzicht
De dekken zijn voorzien van 2 lagen twee componenten polyurethaan lak met antislip poeder.
Het project is hiermee afgerond. Het schip zal 1 juni 2013 te water worden gelaten.
Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
Antislip
De dekken zijn voorzien van 2 lagen twee componenten polyurethaan lak met antislip poeder.
Het project is hiermee afgerond. Het schip zal 1 juni 2013 te water worden gelaten.
Heeft u ook een schip dat schilderwerk nodig heeft? Neem dan contact met mij op, ik vertel u graag wat ik als jachtschilder voor u kan betekenen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 12

Interprotect en Antifouling
Het onderwaterschip is voorzien van een laag Interprotect. Deze laag dient als hechtende laag tussen de Interprime dat is aangebracht op het gestraalde staal. Het antifouling systeem bestaat uit verschillende soorten en lagen waardoor het onderwaterschip zichzelf ontdoet van aangroei wanneer er gevaren wordt. Bij onderhoud kan het onderwaterschip worden schoon gespoten en door de samenstelling van het systeem zal het aanbrengen van een enkele nieuwe laag genoeg zijn om het onderwaterschip weer in nieuwstaat te brengen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 12
Terug naar overzicht
Het onderwaterschip is voorzien van een laag Interprotect. Deze laag dient als hechtende laag tussen de Interprime dat is aangebracht op het gestraalde staal. Het antifouling systeem bestaat uit verschillende soorten en lagen waardoor het onderwaterschip zichzelf ontdoet van aangroei wanneer er gevaren wordt. Bij onderhoud kan het onderwaterschip worden schoon gespoten en door de samenstelling van het systeem zal het aanbrengen van een enkele nieuwe laag genoeg zijn om het onderwaterschip weer in nieuwstaat te brengen.
Interprotect en Antifouling
Het onderwaterschip is voorzien van een laag Interprotect. Deze laag dient als hechtende laag tussen de Interprime dat is aangebracht op het gestraalde staal. Het antifouling systeem bestaat uit verschillende soorten en lagen waardoor het onderwaterschip zichzelf ontdoet van aangroei wanneer er gevaren wordt. Bij onderhoud kan het onderwaterschip worden schoon gespoten en door de samenstelling van het systeem zal het aanbrengen van een enkele nieuwe laag genoeg zijn om het onderwaterschip weer in nieuwstaat te brengen.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 11

Aflakken met 2 componenten polyurethaan
De laatste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 11
Terug naar overzicht
De laatste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
Aflakken met 2 componenten polyurethaan
De laatste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 10

Eerste laklagen 2 componenten polyurethaan
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 10
Terug naar overzicht
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
Eerste laklagen 2 componenten polyurethaan
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 9

Eerste laklagen 2 componenten polyurethaan
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 9
Terug naar overzicht
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
Eerste laklagen 2 componenten polyurethaan
De eerste laklagen zijn aangebracht met een roller, de gebruikte techniek verzekert een egale laklaag. Het is belangrijk voor een gelijkmatig resultaat dat de laagdikte consistent is.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 8

Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 8
Terug naar overzicht
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 7

Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 7
Terug naar overzicht
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 6

Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 6
Terug naar overzicht
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
Grondverf in de juiste kleur
Laagdikte en dekking van laklagen bepalen hoe veel lak lagen op het schip moeten worden aangebracht. Dekking van lak in lichte kleuren is minder dan van lak met donkere kleuren. Om kosten te besparen en het gewenste resultaat te bereiken met het minimaal aantal laklagen is om deze reden rekening gehouden met de kleur van de grondlaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 5

Afsluiten en hechting
Na het aanbrengen en schuren van meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur is een grondverf laag aangebracht. Deze grondlaag sluit de poreuze plamuur af voor water en lucht. De grondlaag zorgt ook voor hechting tussen de plamuur en laklaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 5
Terug naar overzicht
Na het aanbrengen en schuren van meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur is een grondverf laag aangebracht. Deze grondlaag sluit de poreuze plamuur af voor water en lucht. De grondlaag zorgt ook voor hechting tussen de plamuur en laklaag.
Afsluiten en hechting
Na het aanbrengen en schuren van meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur is een grondverf laag aangebracht. Deze grondlaag sluit de poreuze plamuur af voor water en lucht. De grondlaag zorgt ook voor hechting tussen de plamuur en laklaag.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 4

International licht gewicht finishing plamuur
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 4
Terug naar overzicht
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
International licht gewicht finishing plamuur
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 3

International licht gewicht finishing plamuur
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 3
Terug naar overzicht
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
International licht gewicht finishing plamuur
Meerdere lagen international licht gewicht finishing plamuur welk een fijnere structuur heeft dan de International licht gewicht filler plamuur zijn toegepast als onderdeel van het International licht gewicht filler en finishing plamuur systeem. De finishing plamuur laag vult de kleinste oneffenheden waardoor na schuren met fijn schuurpapier een spiegelglad oppervlak ontstaat.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 2

international licht gewicht filler plamuur heeft een zeer laag gewicht / volume verhouding,
De toegepaste International licht gewicht filler plamuur heeft een zeer laag gewicht / volume verhouding, Oneffenheden in het plaatwerk van het schip kunnen hierdoor ten koste van minimaal toegevoegd gewicht worden gestrookt.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 2
Terug naar overzicht
De toegepaste International licht gewicht filler plamuur heeft een zeer laag gewicht / volume verhouding, Oneffenheden in het plaatwerk van het schip kunnen hierdoor ten koste van minimaal toegevoegd gewicht worden gestrookt.
international licht gewicht filler plamuur heeft een zeer laag gewicht / volume verhouding,
De toegepaste International licht gewicht filler plamuur heeft een zeer laag gewicht / volume verhouding, Oneffenheden in het plaatwerk van het schip kunnen hierdoor ten koste van minimaal toegevoegd gewicht worden gestrookt.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 1

Plamuur is bepalend voor het uiteindelijke aangezicht van de laklaag op uw jacht.
Het secuur aanbrengen en gladschuren van meerdere lagen international licht gewicht filler plamuur is bepalend voor het uiteindelijke aangezicht van de laklaag op uw jacht. Door geoptimaliseerde plamuur en schuur technieken zijn grote vlakken en complexe rondingen strokend en glad gemaakt. De toegepaste international licht gewicht filler plamuur heeft een zeer lage gewicht / volume verhouding.
De Scheepsbouwers Maritiem B.V. Mooie Nel Geschilderd door Jachtschilder Wout Viveen 1
Terug naar overzicht
Het secuur aanbrengen en gladschuren van meerdere lagen international licht gewicht filler plamuur is bepalend voor het uiteindelijke aangezicht van de laklaag op uw jacht. Door geoptimaliseerde plamuur en schuur technieken zijn grote vlakken en complexe rondingen strokend en glad gemaakt. De toegepaste international licht gewicht filler plamuur heeft een zeer lage gewicht / volume verhouding.
Plamuur is bepalend voor het uiteindelijke aangezicht van de laklaag op uw jacht.
Het secuur aanbrengen en gladschuren van meerdere lagen international licht gewicht filler plamuur is bepalend voor het uiteindelijke aangezicht van de laklaag op uw jacht. Door geoptimaliseerde plamuur en schuur technieken zijn grote vlakken en complexe rondingen strokend en glad gemaakt. De toegepaste international licht gewicht filler plamuur heeft een zeer lage gewicht / volume verhouding.